Old Pics!

Magda ligger i sängen och jag halvligger i soffan... Undra om hon somnat där borta!?
Kollade igenom bilder på den här datorn och har sedan tidigare tillfälle konstaterat att det finns några jag inte har på min dator... Det är olika bilder sedan ett år tillbaka och några få sedan våren, sommaren och hösten!

                     
Nima och jag

                     
Jag och Maggy

                      
Jag och Maggy

                     
Jag och Tashi

                     
Jag och min kusin 

                     
Sofia, Maggy och jag! Är vi inte heta o våra overaller?!

                       
Sofia jag och Tashi!

Åh! vill vara brun nuuuuuu! Ser på dem här bilderna och saknar både värmen och den bruna unfderbara sommarfärgen! I morgon bitti ska jag till solariet och sola lite innan jag träffar Nima! Måste verkligen! Är ju så blek! Suck!
A,ja nu är det läggdags för jag ska upp kvart i tio!

Natti på er!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0