Tjofflop!

Hallå där!
Sara ligger i sängen och vilar medans jag sitter här och tar det lilla lugna innnan jag ska dra mig till Nima för att hälsa på det lilla kräket som just kommit från Gbg! Sara skriver tentan i morgon och hon ser verkligen fram emot det.. NOOT! Jag skulle också skrivit den tentan men eftersom jag varken hade motivationen eller orken så dissar jag den på ett normalt sätt, det vill säga att jag helt enkelt skippar att anmäla mig! Snyggt och stiligt drag där! (Y)
Veckans nyhet är att jag kommit på att jag har ett usb-intag på min Dvd så jag kan se på ilmer på min tv precis när jag vill (Har nämligen inte orkat köpa den förbaskade kabeln!) Magda kommer också hem idag och alla mina goa kompisar börjar sagta med säkert rulla tillbaka en efter en! Great! Det verkar vara kallt ute.. undra vad jag ska ha på mig nu så jag inte fryser allt för mycke på vägen till Nima!

          
Cool bild, eller hur? By R.

Ha en fin kväll!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0