Min fredag kväll

                   
Hej på er!
Sitter i sängen och kollar igenom bilderna vi togi igår.. sinnes! Igår var vi ute på morfars och shakade dem lurviga i några timmar. Sedan drog vi vidare till ett ställe som jag inte ens minns namnet på.. Det sög!!!! kommer aldrig mer gå dit!
Är lite stressad, så jag låter bilderna tala för sig själva!

                              Söta Bina =)

                              "Sura Ellie"

                              Mackan hade sååå roligt!

                              Jag och Alex

                             

                              Hm... den klär mig!

                              Bina =)

                              Ja...

                              Försöker Spela coola

                             

             Jag fick skjuts hem..

             Bina med=p



E.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hehe

Mackan har alltid roligt, men så trött ja va....

2009-01-10 @ 19:23:11
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/
Postat av: jAYY

hahah, härlig sudd på marcelo

2009-01-11 @ 01:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0