Lördag!

Hej på er!

I gbg ööösregnar det och det är sjukt trist! Är i Johanneberg och just nu sitter jag
 vid datorn och chillar... Det vräker ner som sagt utanför och jag vill ha sol
nu nu nuuuu! Jag var runt i stan i några timmar för att checka läget men
hittade absolut ingenting! Ett par svarta Björn Borg skor (Herr) fick min
nyfikenhet för dem var riktigt snygga! Kommer kunna lägga upp dem på bloggen
just nu för bluetoothen på denna datorn verkar inte funka riktigt som jag vill.... Idag
 är jag faktiskt rätt bitter och irriterad... Så jag kommer inte blogga ngt mer för
 idag... Hoppas ni mår bättre än vad jag gör iaf...

Just det! Grattis på min namnsdag!
Och Grattis till alla er andra vid namn Eleonora/Elinor etc...


Kram

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Grattis på namnsdagen! =)

2009-07-11 @ 18:49:51
Postat av: jennifer gräll

har frågestund nu, så passa på att fråga vad ni vill veta. Ni får svaren redan imorgon så här gäller det att vara snabb med sin fråga eller sina frågor! ni kan ställa frågor om, mitt ursprung, stil/kläder, skolan, kärlek, framtiden, bloggen, intressen och utseendet :)



blir superglad om du ställer en fråga, puss <3

2009-07-11 @ 19:14:07
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0