>Ok eller ej?

Idag ställde jag mina bloggläsare en fråga. Borde man få döpa sina barn till vad som
helst? Det var roligt för det kom flera olika åsikter om vad som var ok och inte ok.
Jag tänkte prata lite mer om det i morgon för nu är jag så trött att jag skelar.. hehe...
Jag tycker själv att det borde finnas en gräns! Det var någon som påpekade att
man borde hålla sig inom vissa ramar och utgå från vad som är "Normalt"... Men vad
är normalt undrar jag då? Det är ju något som inte är avvikande... Något som majoriteten
kör med... Men endå vill man ju vara speciell på något sätt utan att avvika för mycket..
Inte sant? Hehe.. Lite för djypt känner jag så det dyker antagligen upp en ny fråga
i morgon med samma innehåll!
Grau! Åt ägg macka med kaviar för en stund sedan... har det helt utsmetat på mitt
lår nu känner jag... underbart! Dags att duscha för 3e gången idag och därmed lägga sig!
Sov så gott allesammans! "Hörs" I morgon igen



 

Kram

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

man ska inte få döpa sina barn till vad som helst, jo vad som helst inom namn, men inte några orimliga namn :o!

2009-07-21 @ 12:54:41
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Sv: Vilket sammanträffande haha ;). Vad läser du för något då?

2009-07-21 @ 14:20:22
URL: http://jacksmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0