Tjobilu!

Hej gott folk!
Hemma från Lektionen (Engelska). Vi fick ett oförberet prov och jag hoppas på att det
gick så bra som det kändes... F*siken vad solen skiner! Kan bara stava det på
ett sätt och det är = "Underbart!".

Förresten så var jag och kollad epå en lägenhet igår! (rätt över min nästan, höhö..)
nej men på andra sidan nyhem. Känner verkligen att jag behöver
en störra lägenhet än vad jag har nu och att ingen kunde se in i den
är ett stooort plus! Loooväly! jag tror att jag ska tacka ja tilld en faktiskt,
men jag ska tänka lite mer på det tils i morgon! Vad mer!? Hm..
händer inte så mycket mer just för tillfället... hehe... Oh well..
ska iväg på ett uppdrag nu så jag återkommer lite senare!

ω





Kommentarer
Postat av: ellen

Tack va snäll du är :D



ha det bra

2009-07-02 @ 12:48:27
URL: http://ellenbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0