Bilder!

Hej på er! Har varit borta hela dagen!
Jag var nämligen i Gbg på tandläkarbesök! Jajamän! Ellie har lyckats ta sig
dit! Efter att ha varit "tvungen" att avboka tiderna jag haft runt 4 gånger
så lyckades jag! Jäj! I am so damn good some times! Oh Well.... Nog tjatat om det...

I förrgår så fick jag bilder av Magda! Det var dem vi tog på Midsommarafton
 då vi var på festen jag berättat om!
Here they come!




Let's have some fun....








Några killar

Som ni märker så är inte variation något jag
prioriterar precis! Well, man kan ju inte alltid vara så jäkla perfa!

Nu ska jag a mig en mackelinus!
(Dvs Macka, till er som inte förstod det)

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0