Pizzanördig

Kan man kalla det så? I vilket fall så är jag jäkligt pizzanördig just nu!
Har just ätit ris med något köttaktigt men pizza är det jag vill haaa!!!!

Come to mamma Baby!


Hawaii med banan och jordnötter!
Har nästan gått och blivit beroende!


Nåväl.. I morgon har min grupp och jag presentation på "Film, genus och etnicitet"
Och jag är uber nervös! Hatar att presentera saker inför klassen/folk som glor på en!
Men det måste göras för att få betyg! Just do it Ellie Pellie!


Btw!
Dagens efterrät! =D
:




Så gott! Jammi-Pammi!

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Looks lovely

2009-06-29 @ 23:30:21
Postat av: A.

Hahahaa, Lots of credit för en underbar personlighet! :D

2009-06-30 @ 09:44:15
Postat av: Jag

Tack "A." =D

2009-06-30 @ 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0