Att vara en ful kvinna

"Att vara en ful kvinna är som att vara en man! -Man måste arbeta." Så började min dag idag. Stand up komikerns replik på femman gav mig ett gott skratt! Haha... Lite roligt var det iaf! Har nu diskat klart och nu ska det bli lite frulle till lilla mig! Det verkar vara så fint väder ute! Vad ska man ha på sig idag då? hm... Jeans? Svarta leggins med något floppit över? Nåväl kommer adldrig bli tillräkligt nöjd med mina egna kläder så det spelar ju ingen roll vad jag slänger på mig! Jag kommer vara lycklig den dagen jag har en vältrimmad kropp och kan gå på stan med bikini! Tills den dagen kommer så ägnar jag tiden åt att leva det liv jag lever nu. Vad det är för ett liv är en annan femma... Kan ju fortsätta det med Fruckost. Kramar E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0