Biblan

Godmorgon på er!
Ska upp nu och fixa mig, sedan är det biblan som gäller för min del! Ska möta upp tjejerna som sitter där redan nu. Jag måste säga att facebook är lite bra att ha ibland faktiskt! Dem senaste två veckorna har den kommit till användning 2 hela gånger! Helt fantastiskt!
För det första så hittade jag ett Visa kort på dansgolvet i Lördags och jag skrev på facebook till alla tjejer med det namn... Det var sjukt många så det slutade med att jag inte kunde skicka några fler meddelanden på ett bra tag! Haha.. I vilket fall så var det många som skrev att det inte var deras, men idag fick jag ett mail av en tjej som påstår sig ha tappat bort sitt visa kort. Ska kolla upp det och hoppas verkligen att det är hon, annars så är det banken jag ska till. I vilket fall så kom facebook även till användning då en kompis som jag inte träffat på 4 år kontaktade mig och skickade friend request. Shiet vad man hinner förändras på 4 år! Nåväl... Duschen följt av biblan nu!

                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0