Den 7e dagen!

Idag ska jag göra som Gud gjorde den 7e dagen... Vila! Men! Jag ska göra något som även Ellie gjorde, nämligen plugga! Idag är det en vilodag eller en annars så kallad slappis dag! Jag kanske itne har skapat en hel värld som Gud gjorde men jag är trött i vilket fall och behöver bara slappa.

 Igår var jag hos Sofia på fäsht där vi sjung "sing star" vilket var roligt! Sedan gick vi ut och jag kan säga att jag inte haft så roligt som jag hade igår på länge! Dem flästa av oss ville till Mårtensons men det blev inte så... Dock hade vi det som sagt kul endå! Jag tänkte lägga upp några bilder vi tog igår, fast det ska jag göra lite senare. Nu ska jag och Tashi äta frukost hos Magda! Lovely, för jag har ingen frukost hemma!
Måste bara säga att denna dag är den tråkigaste på hela veckan! Bara jag som tycker det?
Nåväl, ska göra mig iordning så jag inte kommer állt för sent till Maddam Maggy! Ni får ha en fin dag så återkommer lite senare!

Kram E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0