Hi-pie Tvätting High!

Godmorgon på er!
Det var länge sedan jag skrev det här vid den här tiden! Vet ni vad jag gör?
Well, lyssna på detta:
Jag E. TVÄTTAR klockan 08:00 på morgonen! Stolt*
 Jag har gått upp för att tvätta kläder! Shiiiiiit! Har mycke kläder och hinner antagligen inte tvätta dem alla, men två maskiner hinner jag med innnan jag ska iväg till stan och äta frulle med Tashi!
Sedan blir det plugg resten av dagen!
Just nu kollar jag på "Rachae Ray" på kanal 3 nu och ska snart göra mig klar.
Det var länge sedan vi åt frukost ute så detta ska bli mysigt!...
Hoppas solen vågar sig fram idag igen för den var tills tor hjälp igår då den gjorde mig på gott humör!

Nu -Något uppigande innnan jag somnar om! =P



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0