Home sweet home

Shiet vad jag dansade! Oh Lord! Jag dansade så mycket att jag började ta av mig kläder och sätta upp hår! Haha.. Ok... Jag tog nog i lite... I vilket fall så hade i roligt! Vi bärjade vår kväll på en fest här på nyhem hos en tjej och sedan så bestämde jag mig för att dra in till stan för att träffa Mackan och Dina. Ingen skulle egentligen med, men det slutade med att både Magda och Igor hängde på! Eller ja... På vägen in så skjuttsade Igor både mig och Magda på hennes cykel! Fråga inte hur.. Det kommer upp en video på det i morgon! Vi avslutade vår kväll på Macdonalds där vi stötte på denna sköna unga karln som hade ettablerat sin rumpa på bordet... :

                 
Fint va? 2009 har vi nu och vi bor dessutom i Sverige... Trode alla visste vart man sitter när man ska äta... Ifs vissa kanske missuppfattat det hela och tror att dem ska serveras till middag...
Suck, jag borde nog sova nu känner jag... Jag mumlar som sjutton nu....
Hoppas ni haft en trevlig Lördag! Kramar!

                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Mag´s

Han som sitter på bordet e ett djur

2009-03-08 @ 15:11:28
Postat av: Ellie

Ja! Trodde han spelade allan... Tönt

2009-03-08 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0