Klumpedunsen själv!

Idag satt jag och Nima på biblioteket och pluggade! På vårt bort stog det en halvfull kopp med kaffe som någon lämnat kvar efter sig. Jag tänkte (som jag brukar tänka när det kommer till sånna här små vardagshinder) att jag flyttar på den sedan... Bad choice... Det tog inte mer än en halvtimme, asså vi snackar MAX en halvtimme innan muggen hamnade på golvet och den bruna vädskan bara smetades ut så här vackert... 


                    

Eftersom jag är van vid att alltid något händer just mig så löste jag situationen lika smidigt som vanligt... *Galant! Toalettbesök för att hämta papper, samla ihop den bruna vädskan och därmed fortsätta njuta av sin mysiga pluggstund... Tog Bara några minuter så Vips var allt borta!
Nåväl... Nu är jag redo för nästa klumpedunsatack! Bring it on säger jag bara!

    

Kommentarer
Postat av: Aleks

sv: Ja så klart det var superbra :D

Fin ny design :D

2009-03-04 @ 22:15:45
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: rekööö

jag såg det hahah :)

2009-03-04 @ 23:52:51
Postat av: Bina

duktig, ser fint ut ellie.... skrev som beviiiis u know

2009-03-05 @ 00:30:08
Postat av: Anonym

pluggar inget alls då jag jobbarler

kolla mitt nya inlägg idag om bio bl a

2009-03-05 @ 01:07:51
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0