Middag + Tips!

Hej!
Jag hann tyvärr inte ta en bild på kvällens outfit, men jag hade på mig en hederlig kjorta från Burberry, en kavaj och ett par blåa jeans. Inget speciellt. Vi åt på ett ställe som heter "Lacocaratsa", om jag inte minns fel. Vi åt tre rätters middag vilket var riktigt gott! Ska bli tråkigt att inte ha Tashi här dem närmaste 2 veckorna men jag är glad för hennes skull att hon får träffa sin kille och äntligen få vara med honom!

Tänkte komma med ett tips! Ni minns dem där hubbabumpa tuggumin som man alltd åt när man var liten!? (Dem hette så om jag inte gör fel...) Well jag har köpt en barnduschkräm från "familyfresh" som luktar så himla gott! Jag var bara så tvungen att köpa den när jag kände doften av hubbabumpa!!

                          

Nästan lite pinsamt att ha en sådan ståendes i sin dusch, men men jag skyller på taskig barndom ist för att behålla min stolthet! Haha...
Nåväl nu går ett av mina favvo program på kanal 3!


                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Åh, hoppas man kan hitta den på rea nånstans då.. Eller någon liknande :)

Hoppas du får en bra dag! Kram

2009-03-06 @ 12:01:58
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0