Min helg genom några bilder!

Tjo!
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i helgen! Gör det änkelt för mig och lägger upp bilder! 


I fredags följde jag med min goda vän E. till frisören för lite moraliskt stöd...
               

När han var klar där så tog jag bussen upp till Gbg med Maggy där jag hälsade på släkt och vänner!

På lördag följde jag med min goda vän Maggy till frsören....
               

För att hon skulle klippa sig... (jag började läsa min bok)
                

Lördag kväll var jag ute i Gbg med några vänner! (Här är vi i taxin) Vi hade jätte trevligt på Parkan!
                

               

Söndag åkte jag för att hälsa på min morfar och hans fru!
                

Och på kvällen åkte jag tillbax t Halmstad med Maggy, Nima och Sandra! Här hållar Maggy och jag på att larva oss...
               

                

                

                
Haha Maggy vi är så jäkla snygga vah!? Loves it! Don't we? haha...

Idag har jag bara varit tråkig och pluggat. Men i kväll så har jag umgåts med Sofiapia! Vi chillade lite hos henne, kollade tv och retade oss på olika fasoner som folk har under vissa program.
Nu ska jag in i duschen!

Kramar




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah!!, Frrstn, vilken nicig skinnjacka, vart har du köpt den?;)

2009-03-25 @ 01:12:05
Postat av: Mag´s

Ja Ellie du e min Claudia, hehehehe

2009-03-25 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0