Mina små

När det kommer till perfymer så kan jag säga att jag bara älskar dem! Eftersom perfymer är färskvaror så gick jag igenom mitt skåp idag för att se hur det ligger till. Det är npgra som saknas som jag inte använder så ofta för dem ligger i mitt rum hos mormor och palle för at tinte liggar här och skräpa. Dme här perfymerna kan jag verkligen rekomendera er! Mina favoriter är DG, Burberry, Gucci, Tommy H, Escada och en som inte är med på bilden DG's "Light Blue" som jag bara älskar! Tommy H och Escada är sköna på sommaren och inte på vintern....
Oj verkar ha flera favoriter verkar det som hehe.. 

                   

-Lyxfällan på tv nu!

                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: tips

personligen anser ja att det e bäst när man har en parfym, så folk förknippar den doften med dig, mer personligt då.

2009-03-13 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0