Morning people!

Hello!
Nyvaken i sängen med "Simpsons" på tvn kan jag inte sluta tänka på hur trött jag är. Suck... I vilket fall så var jag och Magda ute igår en liten sväng på stan. Det var trevligt för jag stötte på våra gamla nollor (Dem som just börjar plugga på högskolan kallas så) och dansade lite med dem. Vi var inte hemma föränn klockan 3 och lilla Ellie somnade inte föränns klockan 6.... Nåväl ska äta lite frulle nu och slänga upp lite bilder sedan igår!

Kram så länge!

                                                                           

Kommentarer
Postat av: Mag´s

Kvinna e du redan uppe??? Hehe ja slängde mej i sängen direkt när ja kom hem o vakna nu, så skönt va..........

2009-03-07 @ 13:47:33
Postat av: Ellie

Haha, godmorgon Maggy =P

2009-03-07 @ 14:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0