Mulet

Godmorgon gott folk!
Dags för lill amig att stiga upp! Måste till skolan om några timmar och offra några timmar på lektionen. Jag tror att jag komme rgilla denna kurs! Älskar psykologi!! Det verkar vara jätte tråkigt väder ute! USCH! Kan inte våren vara här nu? Pleaaaaase! Är så trött på vintern och det tråkiga vädret...
Igår såg jag filmen "Me and Marley", den sötaste filmen jag sett på länge!!! Jag är helt betuttad i Marley! Så fin film... Jag grät den sista halvtimmen och vet inte hur månge meter papper jag spänderade på mina tårar men GAH vad jag bölade!! Ni måste verkligen se den! Är jag för känslig kanske...? =/ Som vanligt vill inte bloggen att jag ska få upp någon bild så jag väntar med det NU MED!
Måste röra på mig! Hörs senare!

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0