Natti

Tjo!
Kom hem för en stund sedan, har varit i stan och fikat och um¨gåts med lite folk. Äntligen! Får spader av att bara sitta hemma och dega! Har vikt tvätt nu och ska gå egenom arbetet vi ska lämna in i morgon men innna det ska jag kika lite i boken jag lånade för ett tag sedan av Nima...

                 

Den heter "Till dig min älskade". Jag har inte kikat i den än, men det är den kvinnliga motsvarigheten till "The Game" som jag läste för ett bra tag sedan. Den boken tog mig 4 dagar och jag läste ut den så "fort" pga två anledningar, jag hade ingen tv och jag tyckte att den var fashinerande. Nima tyckte inte den här var så bra men jag ger den en chans... Den är skriven på ett finare vis just för att det är kvinnor som ska läsa den. Berättar mer om vad jag tyckte om den så fort jag läst klart den!
Hörs i morgon!

Kram                                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0