Sol vind och vatten

Godmorgon!
Halvvaken försöker jag tralla mig ur sängen för att kunna gå till biblan där Sofia väntar på mig. Plugg som gäller idag med!
Det verkar vara helt underbart väder ute och jag har börjat längta till sommaren så mycke! Det är en av dem bästa sakerna jag vet. Sommar kan jag bara beskriva det med ett ord -Underbar. Fick en bild framför mig nu då man sitter vid en strand efter att ha tagit sig ett kvällsdop och grillar korv vid en tänd brasa... Kan det bli bättre? Ja det kan det! På detta grillar man några mashmellows! Mmmmmm! Hetl unferbart! Nu m åste jag iväg! Tar med mig dator så att jag kan uppdatera lite senare! Förrsten! Idag ska jag berätta vad jag kommer göra den 8e Maj!

                  

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0