Uppe med tuppen

Hej på er!
Jag kan börja med att säga att jag inte var hemma föränn 5 i morse! (Jag kollade film hos X med X och Y) Därmed fortsatte jag min lilla natt med att prata i tele tills klockan hunnit bli 06:15. Jag somnade strax efter... Det var lite mellankoliskt att se hur det började ljusna ute medans jag iprincit just kommit hem... Nåväl... Jag har varit uppe sedan halv tolv nu och har hunnit med att duscha, dra in till stan för att göra klart några ärenden OCH hämta min post smo jag inte brukar göra så där jätte ofta längre. Jag ville sola också runt 20 minuter men var tvungen att prirotera plugget före.. Nu sitter jag i sängen och dricker varm choklad! Ska antagligen till biblan snart för att göra klart mitt arbete!
Ha en fin dag så länge!

                  
7 Pounds -Igen på tv och 200 pounds -Som ni ser på bordet

                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Mag´s

Ellie du e galen, ja la mej typ 5 o kunde inte palla mej upp te skolan 12,,,Hur ork du?? Inspiration e du, hehe...Pusssss

2009-03-12 @ 13:34:49
Postat av: Ellie

Mgg's det undrar jag med... Superkvinnan! =P

Puss och kram hela långa dan!

2009-03-12 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0