Vykort från mamma

Hej på er!
Jag sitter på biblan och är klar med ett arbete! Wihuuu! Tidigare idag så kollade jag min post -igen! Så såg jag att denna lilla filur låg och väntade på mig!

                 
Söt va? Ett vykort med en Groda på! =D
Fick den av mamma pappa och Eva! Det är faktiskt lite som kan gynna ens vardag!

Nu ska jag gå till en Red Bull tävling. Vet inte vad det går ut på men man kan vinna en resa! Well... You never know! Det finns ju en liten chans! Hehe... Gotta go!

Kram                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar blogg! Varje inlägg e lika trevligt o läsa,=), Keep it goin` girl;)

2009-03-13 @ 18:05:28
Postat av: Ellie

Tack Anonym! Jätte gulligt sagt! =)=)

2009-03-13 @ 18:48:31
Postat av: Lilla

Synd att det inte blev någon bowling, men det kanske blir någon annan kväll. Ha det Mom

2009-03-14 @ 14:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0