Fler bilder från Rhodos! -Back home

Hello! good people! Jag veeeeeet min uppdaering sög dem senaste dagarna
men jag har verkligen sprungit så jag har helt enkelt inte haft tid till
att uppdatera! Jag kom till Sverige igår 03:00 och sitter nu på
bibblan i skolan för att göra klart mågra arbeten. Jag känner verkligen att
jag är superskoltrött då hela mitt liv har enbart bestått av att plugga sedan
jag flyttade till Grekland då jag var liten. Suck!
Nåväl. Min sista kväll och dag på Rhodos spänderade jag först med min
familj och med kompisar. Vi var ute lördag kväll till tidigt på Söndag morgon
och jag kan säga att det var kul att träffa alla några av mina vänner
igen efter 8 månader. Vissa andra av oss pluggar på fastlandet så
dem var itne nere på Rhodos då jag var där... -Tyvärr.
På Söndag var jag nere i stan med mamma och Eva för att kolla i dem små
butikerna. Sedan så träffade jag dem andra och fikade i 2 timmar.
Som vanligt är det blandade känslor då jag lämnar det ena landet och kommer
tilld et andra. Alltid kul men alltid en aning tråkigt.... Thats the way i am!

Bilder! -


Jag, Irini och maria



True...


Maria och jag påväg hem från krogen i
baksätet av bilen.


Gott med god frulle ibland!


Maria, irini, jag och Kiki


Shall i Buy!?


Marias kille, Maria och jag!
 sista dagen på ett kafé!



Jag kan säga att jag vann hela skiten! =D

Jag ska försöka få upp fler bilder lite senare för nu måste jag
verkligen sätta igång med plugget!
"Hörs" Sedan!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0