Guess who's back from London!

Hej på er!
Nu är man hemma i sin lägenhet några hundra lappar fattigare och heeeelt
utmattad efter en fullfart helg! Vi gjorde allt från att shoppa till
att träffa på Kate Beckinsale av ren slump! Wihuuu!
Vi åkte i Måndags och levde loppan i London hela helgen! Jag känner hur hela
kroppen ger vika sakta med säkert och att duschen och min säng kommer
att vara min bästa vän i en hel vecka! Har saknat dem båda så mycket efter
 att ha ränt som en skollad rotta in och ut från affärer! Jag har även tagit
jätte många bilder och kommer lägga upp dem här lite senare idag för
 nu är jag helt slut och ska vila! Just det! Ska ta några bilder på vad jag shoppat också!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0