London bilder "3"


Jag antecknar saker inför resan
hemma hos Maggy!


Maggu coh Sofia!


Sofia och Jag i bilen mot
flygplatsen!





Så gott med Sushi!


Jag och Maggy!
Fokus!



jag och Sofia!


Notting Hill!


Kate Beckinsales arm, rygg och familj!


Me


Jag, Sofia och Maggys huvud!


Sofia och jag
utanför "The British museum"


Innan Lördagsutgången!


Puss!


Magda, Sofia och jag
På väg ut, i taxin!


Mot shoppingen!


Pigga och glada!




Löööööves it!





Heeelt slut efter att ha sprungit
runt och yrat!


Spoooooki!


Big B and Me!


Så grymt!

Många Kramar
 






Kommentarer
Postat av: erikaa.

GALET go blogg du fixat Dear!!

As schyst måste jag säga ;D

Hur är allt med dig?? Varit ute på äventyr eller??

Pusss

2009-05-15 @ 15:39:59
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0