Pizza + E.V

Jag är bara SÅ grym ibland!
Idag gjord ejag pizza som jag bjöd mina små på! Vi åt pizzan och sedan så var
det dags för E.V.! Jisses vad länge det håller på! Alvarligt talat! Måste det hålla på
i hela 3 timmar? Visst! Tiden går fort, men endå!?








Wihu! Jag är grym! =D hehe...

Btw! Jag gjord een Carina! VIlket innebär att det var banan och
curry på!Så gott!
Vad tyckte ni om bidraget som vann förresten!? Helt rätt tycker jag!
Det var exakt min favorit igår och den fick en röst av mig!
Grekland fick självklart 2 röster! Och NEJ! Sakis är INTE bög! Han
kanske dansade lite skummit men inte mer än så!
Nej mina vänner! Nu blir det Söndags städning för mig här!
Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0