Tisdag

Detta skulle upp igår kväll, men bloggen strulade som vanligt!!!


En helt vanlig Tisdag idag med en liten skillnad,
det har varit 25 grader! Solen har inte varit framme, men det har varit
varmt och kvaft hela dagen! Så jag och Tashi passade på att ta en trip på
stan ochshoppade lite underkläder! Det behövdes verkligen för jag är astrött på
dem gamla.Vad mer...? Jo! Eftersom solen inte var framme så stack jag även in
nosenpå Sats för att sola i 20 minuter! Är som vanligt inte nöjd och vill bli
brunare menfår chilla lite för detta är inte bra för huden...
Suck... VIll ju inte springa runt
som ett russin!

Inne på Hm hittade jag den här snyggingen i två olika färger:


Rosa och Svart!


Me, in dah Solarie


Sommaren är här!

Nu -Film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0