Vaken sedan tidigt

Hej!

Sitter och kollar på Ellen sm jag gillar så mycket! Hon är
en otroligt rolig människa! Ifs, sånt går i perioder tycker jag...
Ena dagen kan jag gilla ett program sjukt mycket och andra dagen
inte alls tycka att det är något speciellt.
Idag vaknade jag 08:00 förresten och har varit vaken sedan dess.
Anledningen till jag vaknade tänker jag inte skriva här men
att jag fortfarande är vaken kan bero på hm.... att jag
vill hitta på något? Kanske, kanske inte...
Men nu ska jga in i duschen och kolla vad jag ska ha på mig på fredag då
Bina ska fira sin födelsedag! Det blir antagligen min blåa
klänning jag köpte i London med mina nya svarta klackar från
topshop! Wihhuuuuu! Hehe...
Nä nu som sagt duschen kallar!!!!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0