Vänskap.

Det är något som verkligen är tråkigt...
Att ha en nära vän som man går miste om är inte det roligaste.
När man har vänner som man vet alltid kommer att ställa upp för en och som man vet
att man själv ställer upp för i både vort och tort är underbart! Men när sånna människor 
inte har möjligheten till att finnas kvar hos en pga av olika anledningar så blir man besviken.
Man vet inte hur man ska bete sig för man vill juinte vill "störa" allt
 för mycke just för att man inte vill vara ett hinder för människan i fråga.
 
Jag skulle springa till den här personen jag skriver om , om något hade
gått snätt för denne. Men hur ska jag kunna göra det om jag inte
ens vet om att hon/han fortfarande ens lever kvar i samma stad som jag.


Kommentarer
Postat av: Fillippo

Gahahahaha

2009-05-13 @ 21:49:22
Postat av: jAYY

Svårt att lista ut vem det handlar om :)

2009-05-15 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0