Måndag

Tjolibumba! Händer och fötter?
Själv är jag hemma och funderar på om jag ska bli klar med min uppgift eller om
jag ska fortsätta ägna tid åt att vara sur på mig själv och vara förbannad
över vissa dummaoch extremt klantiga val jag gör. -Får se.

Oh well. Vad har jag gjort idag? Jo! Jag har pluggat i några timmar, käkat
jätte god hamburgare med tjejerna hos Tashi och kikat film! -Drag me 2 Hell...
Det var mer en parodi än en skräckfilm... Scary movie är läskigare...
Och jag är en riktig skakis när det kommer till läskiga filmer!



Så gott!

Oh Well.. Ni får sova så gott! Så ska jag se vad jag gör
med resten av min natt! Btw! Har möblerat om här nu...
Igen.......................

Natti!
E.


Kommentarer
Postat av: Mr. G

Vill vi se ommöbleringen!

Såg smaskigt ut med hamburgaren :P

2009-09-08 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0